"Everything Begins fRom HeRe..."

4.2.10

= = nape ehh = =

huaaaa geram geram geram...saat neh tahap geramji saya meningkat...mungkin kerana meletakkan diri saya sebagai mangsa....sedey pun ade..
sedih hati,sayu hati, sakit hati....sumer tuh ader...berpunca dari hati jugak...tuk 2nd time~wrong perSon...uhhhh lg sekaLi..suaMi org...nape..naper...nape...sgt2 sy geram dgn org tuH...pandainyer dia mencurik hati sy...tapi sekarang saya yg makan hati..hurmmm takkan la saya nak tunggu lagi kan bile dah tau itu org lain punyer....maka nyer alkesah, 'dear' lah menjadi tempat ku ngadu lg... & mcm biase..dia akan kata dia x suruh pun carik..hishh geram geram geram lagik..mmg la kamu x suruh sy carik..tp kan saya dah letih tunggu kamu tau..... sgt2 saya geram kenapa org2 itu yg berstatus suami org tuh masih nk mencarik yg lain ngaku bujangan terlajak lah ape lah..ieee..kalo jujur ngaku xper..neh nak men tipu2..benCi lah saya.... hurmmm nape ehhhh?????

biar ku tinggal tergantung entry ini.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...