"Everything Begins fRom HeRe..."

23.4.10

.::Duhai Hati::.

Lemah tiada daya lagi hati aku menangis....hanya aku yang mendengar suara hati aku. Meronta-ronta menangisi keluhan sendiri,tak siapa pun paham. Tanpa insan disisi memberi aku sokongan dan kekuatan. Mana pegi semua..aku sebolehnya hadir saat teman2 berduka namun tika aku dilembah sendu seperti keseorangan meraih simpati dihati. Hati aku terlalu berat kali ini tuk pergi.. pergi kembali ke satu tempat yang pernah meninggalkan parut dihati aku. aku cuba redha menerima,tapi persekitaran disitu membuatkan aku terlalu sedih. Kawan hanya pada nama yang tinggal. aku tidak pinta kalian mengalukan aku,namun cukuplah sekadar senyuman walau aku tahu itu sinis. aku tidak punya perisai menahan taburan peluru yang bakal ditebarkan. aku rasa tersangat lemah..tiada berdaya.

"Ya Allah..hanya Engkau mendengar rintihan hati aku,keluh rasa ku..aku mohon padaMu permudahkanlah segala urusan aku,berikan aku kekuatan untuk menghadapi getir ini..sesungguhnya aku tidak mampu melawannya."

eNd

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...