"Everything Begins fRom HeRe..."

16.5.10

.:: Hepi Teacher's day ::.


ucapan teristimewa
khas buat cikgu2 yg sgt ku sayangi & kenang smpai sekarang...
antaranya
primary school
cgu suraya [my feveret ticer math], cgu khatib,ust ibrahim..
ade lg yg sy x igt nama ya ampun..
secondary
cgu rosemawati,arwah cgu zaharah[alfatihah],
ustzah afza, ustz kamil,ustz zaki,ustz jamaludin, cgu shahran, cgu azizan, teacher azimah & farah, sir ssLim, sir wee see hean
& sumer2 yg penah mngajar sy..

juga buat semua tenaga pengajar sy di kolej..

buat mereka yg juga membantu sy x kire masa juga mereka adalah cikgu buat masa depan sy

Bunda Thahirah, ayahanda Tuhimin & keluarga
[keluarga pendidik]
walau telah lama anakanda mu itu kembali pdNYA, namun hubungan kita x penah putus

rakan2 jurulatih & x jurulatih/fasilitator PLKN,PMTM,PJKN,BTN & sewaktu dgnnya

&

buat teman2,sahabat2& rakan kenalan
yg bergelar guru @ cikgu @ seumpama dgnnya


paling ku x lupakan AlFatihah buat mereka kesayanganku

Allahyarham Sani ~ mysweethearT
[aku bahagia walau seketika kamu bertakhta dihati aku]

Allahyarham Agus Mulyadi~ my best ever buddy
[kau sahabat kau teman..ko dh pn tunaikan jnji tuk jga & jd buddy aku hgga akhir hayat ko]
thanxs..aku x penah lupa hadiahkan tuk ko disana~



JASA KALIAN X PENAH SEKALI PUN KU LUPAKAN
TANPA KALIAN SIAPALAH AKU DI SINI
HANYA DOA BUAT KESEJAHTERAAN KALIAN YG BERGELAR GURU
SEMOGA PERJUANGAN KALIAN DI BERKATI & DIRAHMATI

SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU
16 MEI 2010


[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...