"Everything Begins fRom HeRe..."

27.3.11

.:: Lambaian KasihMU ::.



"LABAIKALLAH..HUMMALABAIKK..LABAIKALAH SARIKALAKALABAIK..INNALHAMDA WAL NI'MATA LAKAWALNUR..LA SARIKALAH.."

Laungan itu..teriakan itu sudah cukup buat hamba2MU tersedu2 menitiskan mutiara indah..titisan air mata rindu bagi yang pernah menjejaknya..titisan airmata kasih bg yang mengimpikannya..Syukur atas peluang yang ENGKAU berikan..

Ya Allah..Ya Rahman Ya Rahim..Kau telah memilih hambamu untuk menjadi tetamu di tanah suciMU tanah al-haram itu..maka dengan itu juga hambamu memohon agar KAU berikan kekuatan untuk mengabdikan diri pada MU Pencipta sekalian alam. Moga terampun segala khilaf hambaMu yang jahil dialam ini.. moga sampai kucupan Hajarul Aswad.. moga tiba di puncak Jabbal Rahmah dimana semua doa dimakbulkan disitu.. moga ibadah insan kerdil diterima di tanah suci Mu itu. Seandainya mata terpejam rapat menunaikan janji dijemput pulang..ketahui disaat itu telah pun hambamu ini memaafkan semua kekhilafan hamba2 Mu yang lain terhadap diri ini,tiada dendam tiada hasad..jua itu yang diharapkan dr hamba2 Mu yang lain..Insyaallah..


notakaki:
ALLAH telah berfirman : blh jadi yang buruk bagimu itu adalah yang terbaik dari DIA utk mu dan blh jadi yang terbaik bagimu itu adalah buruk dariNYA..kita hanya Merancang DIA juga yang menentukan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...