"Everything Begins fRom HeRe..."

30.12.11

.:: Year End Review ~2011 ::.



2011
Banyak menguji diri
suka duka
bahu yang menggalas tabah yang rebah
di sini kami jatuh 
di sini kami bangun
di sini kami kenal
siapa kawan 
siapa lawan

dari semua ini
kami semakin erat dalam ikatan
keluarga
saudara mara
sahabat saat aku menangis
penutupnya..aku punya 'teman' disisi

j0m ikut saya review f0r year 2011
.
.
.
.

Januari - Jun
~ Kami sekeluarga mula untuk bina kembali apa yang telah ranap. Tapi agak terhad sebab saat2 ini abah sedang sakit sejak november sebelumnya. Usaha demi usaha dan apa saja utk abah.. Alhamdulillah dengan izinNYA abah beransur sihat. Menunaikan nazar mak jika abah sihat..maka berangkatlah Bunda & abah ke Tanah Suci menunaikan umrah. Seminggu selepas kepulangan mereka, makanya saya rasminya berpindah kembali ke rumah baru kami di tapak yang asal [sebelumnya sy masih menetap di jitra umah yg dipinjamkan makcik]. Demi keluarga pengajian saya tangguhkan agar semua kembali stabil. tiada apa yang menarik di setengah tahun pertama. tapi saat ini kami kenal siapa kawan siapa lawan..

Julai - Disember
~ Bermula episod bunga dihati sy juga buat keluarga & yang rapat dgn kami. Bila hasrat direstu tiada kata yang terungkap alhamdulillah. Impian terlaksana menjadi kenyataan. Julai tanda kami diikat rasmi. selebihnya ada masa saya membuat persediaan utk hari bahagia. Ogos- raya yang hanya ala kadar bagi kami namun meriah dengan kunjungan saudara yg kebanyakan bertandang menziarah teratak yang ibarat baru tumbuh ini. September - Oktober.. bulan kami diuji..adatlah bila berdarah manis. namun kami melepasinya. Penantian ibu & bapa saudara sy utk menunaikan haji juga berakhir apabila mendapat khabaran lambaian Kaabah. lebih menggembirakan apabila dua beradik ke sana [pakLang,MakLang&PakJang,Makjang]. 15nov-telah ditetapkan kembalinya di Tanah Suci tempat yang penuh barakah, Pakjang telah kembali kerahmtullah di MakahtulMukarramah.sebak seisi keluarga, Arwah tersangatlah baik hati..tidak pernah berkira, dia banyak membantu selepas tragedi 13sept. ALFATIHAH tuk allahyarham.

20.11.2011 - its my bigDay~ officially i'm mrs Azrin. Alhamdulillah. :) Doakan kebahagiaan kami berpanjangan ke akhir hayat yea.
04.12.2011 - reception @ inLaw house.
kisah kami disini..

nah kasi review skit myBigDay


Penutupan tahun yang membahagiakan buat saya
Insyaallah

Selamat Tinggal 2011
saya sayang kamu


eNd


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...