"Everything Begins fRom HeRe..."

16.7.12

.:: Sesalju Hati ::.



Sayu hati sebenarnya
hampir setiap saat & ketika
pasti bergenang mutiara di kelopak mata
aku pasti setiap pasangan yang ber'pjj' akan merasai ini..
walau aku cuba utk lebih kental 
tp hati seorang wanita...airmata tetap akan gugur
hampir setiap malam lena 
berteman airmata yang bertakung dikelopak mata
bangun dengan linangan titisan mutiara..
tanpa pernah dipinta..

Saat ini aku sangat perlukan kamu sentiasa disisi
susah payah jerih sakitku sendirian
aku memaksa diriku untuk bertahan
moga tiada apa yang berlaku
7 bulan mengandung tetapi mcm sarat...
perit rasa mengheret kaki utk melangkah
sehinggakan terpaksa menggunakan tongkat
bermula dengan tulang pinggul lari dari sendi
sehingga effect sakit2 satu badan + demam 
bagai pakej yang datang menjengah
keje pun asyek cuti ajerrr :(
semalam bila tiba masa utk encik asben pulang 
sangat syahdu meruntun di hati
tanpa aku pinta laju mutiara yang mengalir
hingga tersedu-sedan

**dearest hubby**
~sesungguhnye saya sgt memerlukan kamu saat2 begini...~
Ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami
aku tidak bisa lagi berjauhan darinya..


eNd

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...