"Everything Begins fRom HeRe..."

31.12.12

.::Summary oF 2012::.


Tahun 2012 banyak perasaan yang bercampur baur. adakala ketawa bergumbira ada tika pula tangis berduka. Blog pun agak tergelandala banyak entry sekadar draft aje. meh nak list sikit2 yang sy ingat:

Januari ~ got a gud news..i am mum to be weeehooo.

Februari/Mac ~ byk berperang perasaan smpai tahap x leh nk kawal maka terhambur lah segalanya. Sampaikan ade org kena serang..tp serangan secara diplomat hokeh. ai dah siap siasat,siapkan semua fakta benar & auta, aturkan strategi. Alhamdulillah..its mine back!

April ~ Detect ade fibroid lam kandungan.

Mei/Jun/Julai ~ Menjalani rutin biase bg ibu mengandung yang jauh dari sisi suami.

Ogos ~ Berkesempatan berpuasa walaupun dalam semput2 memboyot. Berhari raya dengan penuh debaran sebab sarat menghitung hari.

September ~ Welcome mybaby. Mummy luv u so much.

Oktober/November ~ Sesi bertang dan cuti bersalin 90 hari.

Disember ~ 2 Disember tuh sepatutnye dah mula masuk keje after maternity leave abes, tp da day before dikejutkan plak dengan insiden mom patah kaki jatuh motor dengan abah. dah jadik macam tuh ofkos la mak akan kena incaj wad kan, so dengan rasa tanggungjawab utk menjaga ibunda saya menyambung cuti hampir 2 minggu. Sanggup saya berkorban bile memikirkan kembali sepanjang 90 hari saya cuti berpantang ni dia jugalah yang menjaga saya & anak, walhal dia sendiri pun kurang sihat memandangkan faktor usia di lingkungan warga emas.

 Satu pengharapan bagi saya semoga tahun depan membawa saya dan si kecil lebih dekat di sisi suami.

= eNd =

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...