"Everything Begins fRom HeRe..."

15.7.11

:: beCause oF da RoSeS ::

sang mawar berduri


namun duri itu adalah senjata 
memelihara 'keindahan nurani'nya
harum wangi menusuk sang pencinta
indah ciptaan Ilahi

aku dijadikan sang pencinta mu
menyeluk jemari untuk mencapai kuntuman itu
berkali juga berdarah berduri
namun aku terus menyeluk
penuh hati-hati
satu per satu
dedaun bukan milik mu 
yg tumpang btenggek itu
aku kelas aku sisihkan
ibarat selami prinsip 5's'
hampir aku kalah
namun...

 

kerna warna menyala ini jugak 
aku bangkit semula
menyusun satu per satu
akhirnya aroma segar si mawar merah
menerjah menyapa aku
lentok seperti juga memahami ku
akhir..
bersatu sang mawar merah dgn pencintanya
begitulah aku dan dia

membentuk satu hati
kurniaan cinta dari PenciptaNYA

ku syukuri nikmatMU..ku syukuri izinMU
menyatukan dua hati ini 
moga dalam redha MU selalu
InsyaAllah...

[eNd]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...