"Everything Begins fRom HeRe..."

29.10.10

..: saya sayang kamu :..



aku terlalu sayangkan kamu
aku telan semua pahit itu kerana ia adalah benar
tidak terlintas untuk aku khianati
namun aku tersepit
aku keliru
tiada kata yang mampu aku lafazkan lagi..
segalanya ku terima
sedaya ku korbankan
aku tidak tegar hilang kamu
tapi mampukah aku memiliki..

buat mu..
ampunan kemaafan aku hulur
aku ingin bersama kamu selamanya
namun adakah ia pasti menjadi milikku...

YA ALLAH! PADAMU AKU BERSERAH YANG ALLAH
Kau menentukan segalanya
seandainya dia benar milikku
kau satukanlah hati kami
seandainya ia bukan milikku
kau lenyapkanlah rasa sayang itu
dari pintu hatinya..
namun aku ingin melihat dia bahagia...



luv u ayern

[e.N.d]







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...