"Everything Begins fRom HeRe..."

9.1.11

= = i'm not feeling weLL = =





Lately...sejak masuk thn baru, masalah kesihatan ku agak terganggu.. im down with fever on and off..breathless,core headache,nose bleed,cough..kadang2 setiap benda yg aku tgk jadik 2..ish ishh..haduiii...seringkali diserang aku dimalam hari tatkala semua penghuni nyenyak dibuai mimpi..tiap kali tu jugak la aku check in n check out @ KMC. Tp degil tetap ada..alkisah aku xnak admit wad buat semua org marah aku..lantaklah korang bukan raser pun ape yang aku rase..bile tibe mase tuh nanti korang akan tau..harap semua time tuh dah x marah aku lagi yea..masuk hari neh dah kire minggu ke2 aku mcm tuh...tiap ari kena wat laporan khas to miss nur~thanks you dear to taking care of me.. GOD plzz forgive my sin.. berikan aku kesihatan yang sempurna menjelang hari bahagia saya..hari bahagia?? ya saya mahu setiap hari adalah hari bahagia~ semoga aku cepat sembuh dari semua neh..


notakaki: doakan saya sihat ye..
[ E.N.D ]



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...