"Everything Begins fRom HeRe..."

18.1.11

.:: war-ning waRm- d0nt i caRe ::.

*pic sesaje..xde kena mengena p0n~


huhhh..ape punye taj0k neh....uhuuu ape2 je lah..sesaje jer.. hurmmm sy mmg suke mencoretkan tak kira mana tempat berada..tak caye blh tgk buku2 catatan saya..pages2 sy,mmg sejak dari sekolah dulu lagi..malah saya pernah menulis utk novel remaja 'nur narqiah'. Spt di sini atau mana2 page yang , mypages, mysite, myr00m, buku alam maya saya..so, saya rasa apa yang nak tulis, coretkan, potretkan, lakarkan, kongsikan tak kiralah sama ada nota-nota, catatan, omongan k0song, gambar-gambar atau lagu-lagu... itu adalah hak & kebebasan saya. seingat saya jarang ada coretan saya yang menyentuh @ tujukan secara langsung pada individu tertentu. Walau pernah ada dan seringkali juga saya baca dgn hati yang k0s0ng bila org2 tertentu mencoretkan secara langsung tuk saya, hanya berbuku dihati biar ia mati. Secara tulus saya katakan mmg saya agak geram kadangkala radang seketika bila saya lihat, saya ketemu ada individu yang c0pyright mypicture, myn0tes, mysTatus @ apa saja yang saya share termasuk lagu-lagu yang saya kadangkala melayan jiwa t0 their pages..tp sy hanya diam dalam hati memujuk berkata..."ahh..biarlah dia." ade ku kesah!!!!! hah..tu lah saya.. Tapi kenape ehh~ade jer org amek kesah pasal saya, pasal ape yang saya coretkan~ perlu ke take parT!!! perlu ke care..perlu ke amik pedulikkkk!!!!! Then abes celaru sendiri..hurmmm macam-macam ragam orangkan. {Biar la celaru sendiri..sape s0h take part}.. saya akan terus menulis, menc0ret tak kira apa jua sbb itu mmg hobi saya [hurmm nak kna dapatkan jugak neh ipad paling tak pun samsung tab..] 0k,s0k dlm genggaman..wahhh berangan kejap..(larik t0pic).. hurmm da laa melalut je..time t0 rest with mykatak! hurmm..katak ader citer neh..but next entry yaaaa..choww



*nota kaki: baca..d0nt take part!!! i d0nt care..

= e.N.D =

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...