"Everything Begins fRom HeRe..."

21.2.11

:: haCKers Vs deteCToR ::





Perlu ke jadi hackers? perlu ke detect di mana seseorang itu berada di alam maya ini? Salah @ tak hack masuk laman peribadi seseorang itu yang telah di privasikan? eheee sebenarnye terletak pada niat masing... saya tidaklah mahir dalam hal ini tp sikit2 telah sy pelajari.. x salahkan belajar dan mengambil tahu apa jua bidang.. sehingga kini saya masih belum menyalahgunakan kemahiran itu lg..eheee niat pun xda tau.. sekadar sy ingin tahu apa yang sy tidak tahu pada zahirnya..atau yang sengaja di sembunyikan dari pengetahuan saya. Bukan sekadar mengetahui di mana @ apa yg sedang individu itu lakukan..malah sy boleh mendapatkan password n ID individu itu sekiranya sy mahu..sekadar privacy di laman sosial, instant messenger a.k.a chatting...dgn mudah skali..tit tit titttt huhuuu abehh da suma dpt ku lihat..eheee just2 tgk2 jerr..wink wink wink~ maaf pada yang sengaja atau tidak sengaja saya terlawat laman privacy anda..tapi saya tidak bikin onar pada mana2 pihak yaaa~dunt wori..
hurmm...bagaimana saya lakukan? hurmmm biarlah rahsia... tok guru slalu ingatkan jangan salah guna.. but thanx a lot jugak pd t0k guru yea..also t0 my brother..ALFATIHAH tuk kamu.. juga tuk mr.detect0r sy yg dr dulu hingga sekarang rajin bebenor memberi isyarat sama ada da person invi,offline, or open in another id.. ;) sy syg kamu la incik software...muah muah muahh... haaaa kanT0i suda!!!!! [eheee dulu incik cobain la selalu kena ngn sy ayat neh]... Che Zu slalu bkata "biar lompat tupai berpada-pada..jgn terjatuh ke bawah sudah.." ya aku igt pesan kamu yg nun jauh di kota salji itu.. *miss u*
.
.
.
.
.
.

> > > > > > > U [ARE] I N [ H.A.C.K.E.R.S ] Z O N E < < < < < < <

hehehehee
.
.
.
.
.


( * _ ~)


E [N] D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...