"Everything Begins fRom HeRe..."

21.2.11

:: Pray for Me ::



Disaat dan detik yang terus berlalu ini adalah paling mendebarkan.. selamatkah atau sebaliknya... sememangnya ini bukan kali pertama menjalaninya..tapi gentar tetap ada.. dulunya hanya minor treatment..itu pun sebaik ku buka mata ada dia,dia, dia & dia di sisi... tapi detik bakal menjelang tanggal tarikh itu pasti aku sorang lagi mengharunginya... to all my family members im so sori about this..this is my 'secreto' more then 7 years... kerana gusar akan kesihatan orang tua ku... dia, dia & dia pasti tiada lg menanti saat gamma knife treatment kali ini berlangsung..kenapa..kierna.. dia yg permata itu bukan lg bersamaku.. dia yang keduanya sungguhpun masih akrab tapi kali ini bukan lg tanggungjawab mu~miss nur~ pray for me plzz... dia yang ketiganya telah pulang menyambut seruan ilahinya... dan dia yang keempat jua terakhirnya sudah semakin jauh menghilang~my dear sis,give ur strong t0 me too..



GAMMA KNIFE Treatment a.k.a laser adalah salah satu rawatan utk kanser @ tumor selain daripada pembedahan. Sebaik sahaja mendapat panggilan mR.d0c petang tadi..hati dah mula tak menentu..aku ingin kabarkan pada dia tapi tidak dapat dihubungi.. dah terbayang-bayang saat 6 besi yang seperti skru yang panjang ditusuk dan dilekatkan ketat dibahagian dahi dan belakang kepala untuk di pasang satu alat untuk rawatan itu..kali pertama d
ulu aku rasa kepala ku ini x ubah seperti ketulan ais yang ditusuk jejari besi tajam di mesin ais kepal itu.. tempoh treatment tersebut bergantung kepada keadaan tumor yang perlu dipecahkan.. sebaik selesai nanti pasti di setiap tusukan besi itu ada meninggalkan tanda2 tusukan tersebut..kali ini aku dengan rela hati meng'offer'kan diri utk incharge in ward....pasti keseorangan....Ya Allah..aku bermohon KAU permudahkanlah segala urusan cucu Hawa ini.. Kuatkan hati aku untuk kesekian kali ini mengharungi detik kesukaranku ini keseorangan...Tuhan jika diizinkan bawakan cintaku kepadaku... Andai itu janjiMu aku harus pulang kepadaMU..ambillah aku dengan redha kedua ayah bondaku.... amin ya rabbul'izzati..






T.A.M.A.T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...