"Everything Begins fRom HeRe..."

29.8.09

.::cerita Park@veNue::.

huhuu..eceli kan..stori neh aku dah up kt blog aku yg lg 1..tp tuh private blog la..shhh..
xper la aku suke nk up lg skali kt cneh tp aku copyright je la..hehhee same jer..
citer park avenue neh dah part 2 sbb neh adalah rentetan tugasan ke2 kami disana..zasss layan..


17 - 21 AUGUST 2009
kami kembali lg ke Part Avenue Hotel tuk Proses penilaian Tender tuk sekolah di bwh JPN kedah..kali neh ditugaskan tuk mengkuarantin seramai 120 org peserta terdiri dr org2 KPM,JPN, PK, GK, PT, PTR, PAP skulah yang terlibat..huhuu xlah kuarantin sgt pun..cuma proses neh memerlukan penelitian sumer pihak terlibat..dan proses ini adalah rahsia kerajaan & sulit. semua yang terlibat perlu tuk menandatangani akujanji. tugas kali neh agak mencabar sket,sbb selain dr proses penilaian,proses key in data tuk tender yg dinilai di part 1 juga berlangsung..yg key in tuh ktorg jer geng jpn n kpm 8 org..huhuu tapi alhamdulillah berkat kepercayaan bos dan serta kerjasama rakan2 sahabat2 dan semua pihak byk memudahkan perlaksanaan. melayan karenah cikgu @ peserta kali neh mudah sekali sbb mereka x byk songeh mcm yg 1st part arituh..kire team kali neh enjoy..mcm tu jugak ngan team urusetia tambahan yang dilantik,baik yang key in data n penyusunan dokumen sumer best n sporting..malah mereka dah offer diri tuk join lg..cayalah.thanxs guys!
1st day mmg agak complicated sbb kesilapan 1 team skulah yg semasa proses buka tender..n
terlepas pandang oleh urusetia terlibat..huhuu aku x terlibat time proses buka tender tuh..tp settle walau agak pusing2..sumer tepuk dahi ptg tuh termasuk org2 kpm. cian bos aku,dah cuak muka dia..

proses key in data..
lebey kurang 2000 dokumen tender diagihkan kepada 8 org mengikut pecahan abjab..sape dpt byk tuh kire naseb laa...berlumba2 jugak..wisau x abes sbelum masa..aku seniri pun terkejar2 jugak time tuh xmenang tangan....uhuk2..batuk2 saket tekak pun menyerang aku time tuh..kesejukann..huhuu lam bilik hotel on aircond 30c pun menggigil lg..mcam org ketagih dadah bla menggigil..hahahaa..ape pun kerjasama sumer pihak memudahkan segala urussan..

5 ari presure giler..huhuu
tp mlm last kami enjoy sbb bjaya lgsai kan sumer keje sbelum hari terakhir..
siap smpat g men bowling n karok lg ngan geng2 kpm..
huhuu neh sket pic tuk 5 hari tuh..dlm bizi2 pun pic ttp ader..bkn kami lah kalo x bgambar okayy..huhuu..snapshot neh kebanyakkan dr wawa [guna camera baru] thanxs.

ThaNxs to aLL!

[T.A.M.A.T]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...