"Everything Begins fRom HeRe..."

14.8.09

.::Ustaz Asri Ibrahim~Pergi Tak Kembali::.


Al-Fatihah..
rata2 blog rakan2 yang kukenali di persada seni nasyid hari neh kebanyakkan mencoretkan kisah allahyarham..mana tidaknya perginya mmg mengejutkan semua insan.

sungguhpun aku bukanlah antara yang terapat dgnnya..tetapi aku juga teresa sebak saat berita itu smpai kpd ku..sungguh aku tersangat busi waktu tu..hingga x perasan ader misscall dan sms. bila aku baca sms dr sahabatku antara org yang rapat dengannya..terduduk kejap..kelu x terkata..betul ker neh..aku terus sms pada abg man tuk pengesahan dan juga kak s..2-2 membalas dgn jawapan yg sama..ya..ustaz asri telah kembali kerahmatullah jap 11.05 pg td.
baru 2 hari sebelum aku onchat lam FB ngan dia..Semoga rohnya ditempatkan bersama org2 yang beriman.. beliau yang aku kenali tidak loket senyuman, mudah mesra,amat pemurah..
ustaz asri pergi tak kembali & tiada pengganti...
salam takziah tuk kak jannah sekeluarga & kumpulan rabbani.



[T.A.M.A.T]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...