"Everything Begins fRom HeRe..."

28.8.09

.::mask oh mask::.


huhuuu..
skrg neh wabak influenza a tuh ngah aktif merebak.. aku neh al-kisah xmo la pakai mask tuh..rimas tol..lgpun dinasehatkan tuk org2 yg ader simptom2 je kann..
tp sbb kan aku neh batuk2..bkn men2 okayy..mcm aku nk je cabut jap kerongkong neh cuci..huhuu tu pun kalo bley la kan.. 1st aku g amek ubat, sbb selesema,batuk,saket tekak,demam skit2..doc soh rest kt umah memandangkan weekend..n dinasehatkan pakai mask kalo nk ke tmpt awam..ceh..tp aku x pakai pun..just gna tisu kalo bersin or batuk2. doc soh duk umh pun aku g upis gak..yelah time tuh ngah sbuk pasal uruskan tender..time g mastautin kt hotel tuh saket tekak n batuk2 aku makin menjadik..so aku ikut la nasehat doc pakai gak mask..huhuux cumeyy rr...tp ok gak sbb org xnmpak pun reaksi mulut aku..huhuu ktorg neh suker snap pic..puas jugak aku smile..luper lak ngah pakai mask xnampak pun..uhukkss..
blik tuh dah smbut pose,kesihatan aku masih cam tuh gak tmbah lak ngn low bp..skali g check kna tahan n bebel lg mr.doc..kali neh dia bg mc..n 'u mesti kna pakai mask neh..sy bekalkan skali'..
uhuu doc neh mcm warning aku..sbb batuk aku makin teruk..nk x nak aku kna la pakai...tp kt upis x kekok sgt sbb bukan aku sorg je pakai mask tuh..da mcm ninja turtle..haittt wachaaaa...
tp tuk kebaikan bersama aku neh ikut la jugak nasehat mr.doc yg ku sayangi..baikkk doc..
haa gini lah jd..kak upis aku soh aku pakai purdah jer..uhukkkss

kak eyla suke pic neh..so aku abadikan disini yaa


[T.A.M.A.T]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...