"Everything Begins fRom HeRe..."

31.8.09

.::pra re-uNioN::.


29-08-2009
hehehe re-union pun ader pra ker??
sebenarnye sesaje jer plan nk kuar berhimpun geng jL yg penah satu kumpulan dulu di siNtoque caMp..wallah! walau pun xdpt sumer tp kumpul kami berempat ja pun dah ukey..dulu ramai..memandangkan masing2 dah sibuk urusan seniri..maka susahlah nk berkumpul..
kumpulan 1/2007 kami penah sama2 bikin goncang sket kem....hehhee ye ker..x goncang mana pun. ngan komandan pun jd keja leh gaduh..hehee saje dia nk cari gadoh..kalo x, xder keja la dia..hahaa mabeles2..
dulu ada aku,laila,fiza,ain.yatt,lala,anis,k.maza,azam,adi n sape yg x tersebut nama tu ampun ya!
tp kini kami membawa haluan masing2..
bermula dgn aku seniri melangkah setelah mendapat tawaran tetap di KPM, seterusnya, fieza n kak maza menjadi cikgu GSTT then dpt plak KPLI di seremban, juga laila kwn aku yg paling rock..[hehee ampun ya fReN].. dh jd cikgu a.K.a ustazah gtu skrg di miri [hurmm kalo x silap aku la] setelah tamat kPLi.. begitu juga azam, melangkah kaki meninggalkan kem setelah mendapat tawaran sebagai inspektor,kini azam posting di seremban. yatt n anis plak dah kawen..so masing2 sbuk2 ngan suami..kak yatt plak masih ulang alik sintok-lumut. Ain hurmm..dia tuh asyek sbuk duti jer..tlg cover kwn2..bagos2.. hingga la ke ptg yg dijanjikan tu pun ain kna duty lg dr jam 6.30pg - 6.30 ptg.. so dia mohon ampun x dpt nk join walaupun laila offer nk
jemput..mmg dah collapes..huhuu kami paham..aku pun penah begitu.. alkisah xder la kecoh sgt sbb x cukup korum..heheee..
aku jemput fieza ptg tuh n jnji jumpe ngn laila kt restoran dusun permai bandar darul aman tuk berbuke di situ.. best..kami pilih pangkin tepi sungai..makan duduk bersila ala2 umh kampung
gitu..lupa lak aku nk snap pic pangkin tuh..
jumpe jer..masing2 dah gelak dulu..hehe sumer ttp masih same mc dulu..tingat plak aku time lam kem dulu..windu ooo..tu lah org kata bila dah jd kenangan sumer indah bila dikenang..restoran tu pun punya kenangan tuk dorg dimana sumer jL kump 1 n kem kom jamuan di situ..tp aku dah terkecuali..tu la awal sgt angkat kaki..hehe..

huhuuu menu ptg tuh..nasi puteh [wajib], ikan siakap masak 3 rasa, kangkung masak belacan [fieza request], sotong goreng tepung, tomyam campur + air tembikai 1 jag. kueh..beli kt bazar bandar darul aman [saje nk bg meriah meja] murtabak mini,cucur udang [kuah dia sedap..] & puding. bile azan jer..masing2 sonyap..menikmati keenakan juadah..yumyumm..mmg sodap mkn ctu...huhuu mule tgk ikan tuh mcm xleh abeh jer..tp alhamdulillah tinggal tulang hehee..
ape pun mmg best.. hope raye nti kite dpt kumpul lg..reramai lg best..may be konvoi g kenuri umh adi mungkin..

huhuu neh sket pic ptg tuh..

neh si laila dah jd ustazah posting kt miri sarawak,
n bwh tu fieza dh jd cikgu PJ kt skulah di somban
[alahai malu2 la plak2 2-2 neh]

neh antara menu berbuke ptg tuh
neh santapan utama; siakap 3 rasa

tomyam campur n sotong goreng tepung

neh kangkung goreng sama belacan..

pic restoran neh n pangkin yg kami duduk tuh aku lupe amek..
apepun best cneh..selesa tp kan puas berlawan ngn nyamuk..hehhee ;)


[T.A.M.AT]




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...