"Everything Begins fRom HeRe..."

28.8.09

.:haluuu..:.

back..im back...
huhuuu hish..hishhh bersarang plak blog aku neh kna tgal..
bizi bangat seh..[yelah tu bizi..hehhe] xder mood nk blogger lately neh
kesihatan aku pun down sket..n kebuntuan idea..
keje + mc = x der mood.. bleh cam tuh..

arineh dah smgu kite pose kan..iee kjap sgt aku raser..ape yg aku dpt..hurmmm
dlm smgu neh baru skali je aku dpt berbuke bsama ngn family reramai yg menetap kt umh bunda neh la..lain2 aku sorg @ btemankan abg [anak buah aku yg sulong]
nak tau naper..huhuu mydad ader lgkawi sbb projek dia ngn koridor utara tu tgh lancar skrg neh,so myMom kna la temankan dia kt sna..huhuu
kaklong plak,1stday pose dah blik kg sbelah nenek suami dia kt perak..kebetulan plak cuti skulah kan,so diaorg lajak la kejap..huhuu ku tahu tu trick abg ipar aku xnak blik raye sna thn neh tu pasal dia blik awl pose..sedey aku sorg2 buke..huwaaaaa..
dulu pun pose sorg tp x sedey sbb kt luar kawasan liputan, neh kt kg sorg2 cit..
ari ke 3 sumer ader..mom dad,kak long n family blik..
tp pg ke 4 mom n dad pegi smule..tggal la aku n kak long sekeluarga..
paling aku sedey ari ker5 laa..huhuuuu pg tuh anak buah aku soFea,siap pesan aku..
"mamalang,arineh besday kakak tau,nti blik beli kek tau yg ada pic barbies tu.."
abes je time keje,aku singgah jap bazar, beli ayam percik huhu dah terliur dah,pastu ngan sikit kueh,xnak beli byk2 takut nti mummy [panggilan tuk kaklong] pun beli jugak,membazir jer..pastu smpat lg aku singgah kt kedai kek nk beli ape yg kakak [sofea] pesan tuh.simple2 jerrk. smpai je umh cam biase tugas aku masak nasi dulu baru settlekan diri aku..
lamer nunggu ptg tu..haishh mane pegi sumer org neh,x hingat nk blik ker jam dah kul 7.10ptg..
adosss..aku pun antar la sms kt mummy..tp malangnye dia reply ape tau.. "kt KL neh,lupa nk abaq,mai pg td,mlm neh blik la,ada hal skit..bdak2 kt umh ngasuh"
hadusss..apesal la xgtau aku time sahur pg tuh..xpun sms la sblom p..huaaaaa xpasal2 aku buke nk sorg ptg tuh..haishhh sabar2..ngah buke tuh tingat plak kt arwah nenek aku..al-fatihah!
smpat lg aku sms kt deaR..konon nk ngadu..huhuu skali dia pun sms.."ala abg pun lom buke,lam keta lg,jem td.." hurmm cian plak deaR aku tuh..hehee

ptg neh aku bbuke kt kg sbelah abah..umah arwah nenda disna yg kini diduduki oleh makcik..dia ajak aku buke sna sbb mlm nti ader meeting sket tuk program family day hari raya nti..kira aku neh ganti dad la..tp nama aku pun tcalon gak tuk jd ajk kali neh..huhuu xmo rrr nti sbuk memanjang :D nk kna ngelat neh..tuk sesi snap2 pun aku bwa buddy aku jer..kalo x muke aku xde la nti..hehheee

hehehe pnjang lak aku membebel ntah hape2 kan..bkn ape aku sekadar tulih ape yg aku raser time neh..hehhee..hujan ngah lebat..cam nk smbung tido..mentang2 la cuti arineh..yehaaaa

selamat bpose tuk sumer ehhh...


[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...