"Everything Begins fRom HeRe..."

2.9.09

.::@ 5 o'cloCk::.


bile berdetik jam 5 ptg..
huhuu aku rase bkn kt upis aku jer..
maner2 opis pun lam bln pose neh same jerr..
slalunyer aku turun 5.10-5.20
terus amek kete dulu baru stop punch then bleh terus chow..
tp arineh aku tersangat la busan..x sabo2 je nk blikk..
mmg sblom neh aku dgr rakan2 upis dah bilang jam 5 jer jem kt punch card n jalan kuar..
al-kisahnyer ptg td..aku pun excited sama cam faeze gak yg mmg punctual kalo jam 5..
aku ajak skali wawa..
dia dah bilang..
"sat g jem kt bwh tu.."
tp aku xcited gak..lgpun sbb keta aku park kt depan arineh..
skali aku tgk kt lobi tuh da penuh..
kt tangga berpusu2 org turun..
ish2 dasyat..
hehhee
smpt lg aku snap pic kt bwh tuh..
huhuuu
1 jer ayat terpacul kt mulut aku..
"kagum2..ngan org cneh..hehehe.."
aku pun same..
neh sumer pasal aku x der keje laa, tu pasal nk blik awl
:D

ader 4 mesin punch kt bwh tuh..sumer penuh..
pic gelap sket


[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...