"Everything Begins fRom HeRe..."

2.9.09

.::aL-kesaH aL-BuSaN::.

teramat laa busan tersangat2..

selama aku berkhidmat neh..
secara jujurnya aku wat pengakuan
bahawasanya saya tidak pernah lagi merasa sebusan neh
disebabkan tiada keje..
gilerr tul aku raser..
trully..huhuu
ya ampun..

2 ari keje minggu neh sungguh2 aku rasa busan..
ader la keje tp sket2 jer..dah settle x tau nk wat pe dah..
neh sumer gara-gara nk tunggu kad espkb aku yg baru siap..
huhuu
sblom neh sibuk ngan tender..
sepatutnyer arineh pun dah start sibuk blik
pasal nk kna key in data tender yg dinilai 2 minggu pas..
tp al-kisah eo aku nk wat 4 org je termasuk 3 staff kontrak.
so, xkan aku nk terhegeh2 lg..
aku awal2 pg lg dah jumpe bos
tanyer dia pasal data tuh..n
he mention me too..
dorg mmg nk wat 4 org jer..
okies...tp aku awal lg dah gtau bos
jgn pasneh ckp kitorang x nak tlg dah la.
aku tau tu tugas kami sumer bersama..
bkn kami sengaja lepas tgn okay!

smbung pasal busan..
hehee
disebabkan busan..da mcm2 aku wat..
sempat lg aku tlg wat kan smule soft-copy yg baru
tuk borang nota minta yg slama neh kew soh kami isi manual..
ciss..teramat menyusahkan
hehehe tuk kemudahan sumer gak..

kalo dah boring tuh mcm2 la jd..
sempat aku curik anak singa laut atas pc tuh
snap da pic..
huhuu
orang sebelah aku geleng kepala jer..
hehheee


see..cumey x saya!
hehee



kalo la idup dah lame aku uli2..hehehe

[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...