"Everything Begins fRom HeRe..."

10.9.09

.::09 09 09 luncH tiMe n suPPeR::.

upsss..see da topic..haaa jgn igt ktorg g mkn lak..hehee bukan la kitaorang g amek makanan tuk sumer org hehee..
xla..aku ngan wawa kuar lunch tu menuju ke jiTra tuk amek tempahan kueh tepung talam tuk edarkan pada semua staf unit aku :D baekkk kan kami..hehee ngaku seniri tuhh..
lupe lak aku nk snap pic lokasi kedai tuh..tp mmg power..[eceli tokey kedai tu n org yg wat tu adalah sedara aku jugak..hehee promote sket resepi turun temurun moyang aku]

dah alang2 kami ke area sna maka alkisah kami mengambil la kesempatan tuk singgah2 window shoping..katanya lah.. hehheee kami singgah di bazar raya depan yawata supermarket..hurmm menarik2..kira barang kt situ sumer updatep2 lah...alkisah kata nak window jer..tp kan terbeli la plak..hehee sempat lg aku n wawa rembat selendang n 3 helai tudung..30minit je kt ctu..xleh lamer2 nti x masuk opis lakk..hurmmm kena dtg lg laa sbb x abes round..



*****************
090909 suppeR versioN

hehee ader plak version2 ehh..ape2 je laa

hurmm neh berlaku secara x rancang pun..
ptg tuh..pas blik keje ade 1 tragedi yg btul2 wat mud aku lari..[hurmm biarlah hanya Dia yang tahu] wawa neh cam bleh raser lak..dekat je berbuke dia call aku..maka terjadilah date to nite..hehee.. berbuke pun dah xder mud, kurma n air suam jer..pas solat maghrib aku terus kuar...wawa ckp tgu aku kt tesco..mcm neh lah kami..kalo kepala pusing..jln2 pusing2 shoping kompleks or mane2..xpun drive tanpa hala tuju..hurmmm xsangka aku & dia punya fi'il yg sama..[aku dah kaji byk persamaan tgkah laku kami]
same gak x plan..kami pusing2 sempat rembat lagi tudung2 terbaru..hurmm mmg keje giler siang td dah 3 helai mlm neh masing2 2 helai..sempat lg singgah elianto touch-up2 n terbeli la plak lipstick,glos n eye shadow baru hehee gile kan..same lak tu citarasa kami...
pastu lepak kt noodle statioN..sbb aku td berbuke pun lom mkn..hurmm perut dah masuk angin kot..sedang duduk borak2 ader plak org panggil nama..upernyer eo aku..ciss hampeh!!! sama je ayat yg kuar dr mulut aku n wawa serentak..sbb ape..baru je 10 minit kami sebut nama dia..huhuu mmg btul2 ader ceplos la dia neh!
jam 10.40 kami beredar..thanxs wawa wat aku lupa kejap masalah ku ptg td..
ada lokasi yg aku tuju selepas itu..hurmmm sori xleh gtau ke mana..yg pasti aku tidak pulang...

mom..dad..bile nk blik neh..[mcm bdak2 la...]



[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...