"Everything Begins fRom HeRe..."

15.1.10

. : : apa ada pada 1 6 saya : : .



sixthteeN...enambelas..16 januari...byk yg tersurat dalam tersirat..uhuuu paham kerr..
16 januari 27 thn yg lalu bayi cumey ini selamat dilahirkan~ da most important on 16 :)

16 januaRi 2004 ~ dpt offer letter futher study di schooL of business Adelaide University, AustraLia under MARA sponsor....tp malang parent x bg pegi time tuh..puas aku pujuk rayu smpaikan pegi menangis dkt makcik..last2 abah kasik tp tarikh tuk bg jwapan terima dah tutup time tuh slepas sbulan dpt surat daaa... tp last2 aku smbung gak kt local univarsity.ALHAMDULILLAH

16 januari 2005 ~ sedang bkerja @ Telekom Malaysia, masih blajar partime..dpt offer dr miNDef tuk TOT kejurulatihan ~lulus n terus masok kem [dlm masa yg sama partime faSi wif BTN,PMTM,PJKN n sumer program under KBS)

16 Januari 2006 ~ dpt offer tuk jd Fasi TOT trainer under mindeF time neh masiH di maNtin n9

16 januari 2007 ~ tarikh neh tertera disurat tawaran dr KPM offer as permaneNT staff gomen..uhuuu time neh 50-50 nk accept x offer neh..sbb kerjaya ku time tuh gaji masyuk da maNTap laaa..tp parent soh accept alasan neh keje tetap..kata mak biar mula dr bawah Alhamdulillah aku menerimanya sebagai kerjaya ku hingga hari ini..namun aku akn terus banguN..

16 januari 2008 ~ luv storY...mulanya berbunge bibit nan iNDah..walhal aku da lame kenal dia sBLom aku keje di ctu..kebetulan yg x di duga dia juga di ctu..uhuuuu memori cerita kita disini....pada masa tu kita menjadi 'teman tp mesra'...ktorg jerk yg tau uhuuu

16 januari 2009 ~ merupakan tarikh yg tertera di surat pertukaran aku yg berpindah pulang ke kg halaman..surat ini mmg terlewat smpai ke tgn ku..selepas dh selamat lapor diri bru boss kasik..blh mcm tuh..mujur sahabat aku di BSM mendapatkan salinan yg baru tuk aku..hishhh mcm ade unsur sabotaJ

16 januari 2010 ~ ?????????? hmmm tunggu je la sok huhuuu...



yg pasti tiap thn 16januari ayip x penah lupa kirim kad besday tuk aku x kira sama ada aku ada @ x di kg..thanxs ayipsweeT..[ayip?? sape ayip??huhuuu]
& 16januari juga selama 2 thn berturut dia memberi aku sesuatu yg istimewa~tQ dear!!

apa pun aku mendoakan yg terbaik tuk diri aku...
mungkinkah aku kan bertemu lagi dgn kamu 16januari 2011???
Hanya Tuhan Yang Tahu....

~izinkan aku bahagia walau seketika~

[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...