"Everything Begins fRom HeRe..."

2.1.10

.::alaHai tahun baru::.

masuk 2010
dup dap dup dap
ohh tidakkkkkkk ku x percaya
hah aku dah mas0k 27 taHun
uhuuu
time neh mmg panas2 tinge bile single mingle lagikkk
hadey makcik2 sana sini asyek bertanya bercakap..
iye la aku tau rakan teman sahabat sepupu spare part kaum kerabat sebaya sumer dah selamat malah ade yg lagi muda dari aku pun dah selamat....aku tunggu ape lagikk..bile lg neh..tak yah tunggu lame2..takkan nk adeq kawen dulu dari kak..hurmm dah muak ngan soklan2 tuh...
panas lagi kalo kuar ayat gini ..takyah jual mahal la,nanti sok2 x kawen langsung smpai ke tua.. hadey ape korg igt aku neh sesaje ke x mo kawen..ape korg igt aku leh suke2 kawen camtu je..igt g pasar leh pilih mane nak rembat jerk..bley mcm tu..hurmmm emo la plak uhuuu :D
tuk makcik2 sabar lah yea..tolong la paham..jika belum jodoh ku makanya belum la. sampai jodoh ku nanti beramai-ramai lah yea datang berganding bahu meraikan bersama..jgn wisau2 yea..sbb kerisauan makcik2 neh membuatkan bunDa ku turut sama wisau..shhh duk diam2 tau..
biar ku menguruskan diri ku, ayahbUnda ku,faMili ku dahulu yaa.. aNDai kaliaN tahu...


pic neh time wedding cousin yg paling rapat ngan aku
pd 19.12.09


[T.A.M.A.T]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...