"Everything Begins fRom HeRe..."

1.1.10

.::aDios 2009~hoLa 2010::.

seLamat tahun baru tuk semua...
semuga 2010 ada sinaran mentari yang lebih ceria dan menyerikan hidup kita..Insyaallah.

aku meninggalkan 2009 dengan penuh keNangaN~
ada tawa riang, ada sendu tangis, ada sinar bahagia, ada pedih melara...
segalanya ada pada keNangaN 2009

**************************************
semalam aku menghabiskan sisa2 saki baki tahun 2009 di pejabat..
sehingga hampir detik jam 12.00mlm utk menginjak ke 2010 aku masih di pejabat bersama 5 rakan sekerja & 4 pegawai bertungkus-lumus menyelesaikan tugasan kewangan sebelum penutupan akaun jam 12.00 tengah malam..penat x terkata. saat org bergumbira menanti detik 12mlm aku seperti tiada perasaan ketika itu. walaubagaimanapun, aku salute 4 pegawai [KS,KU aset, KU pembangunan, penyelia aset] yang turut sama berganding bahu sama-sama kami. nyata amat berbeza dengan unit kew yang mana hanya tinggal 3 org bertungkus-lumus drpd 20 org staf termasuk akauntan yang awl lg dah punch ouT.
maaF ya deaR buat kamu menunggu..

**************************************
hari ini 01.01.2009
thn baru disambut dgn gerhana bulan jam 2.00am-5.00am..
pagi lagi aku dah bergerak ke upis..hari neh ade misi baru..lg sekali berganding bahu..secara rasminya kami [Unit Perolehan & Pengurusan Aset] berpindah ke bangunan baru(masih dlm kwsan JPN). Alhamdulillah...akhirnya kami mendapat keselesaan ruang kerja masing2. tapi teramat sedey kerana tidak semua warga unit neh berganding bahu, org yang sama juga mengemas,mengusun dr awal hingga ke akhir. dengan penuh harapan semuga thn 2010 semangat setiakawan unit neh semakin kukuh..bak kata pepatah bersatu teguh bercerai roboh.
***************************************

2010
azam??? hurmm masuk tahun baru semua org berazam..tp adakah azam lama telah terlaksana?
bg aku, insyaallah aku ingin memperbaiki kelemahan pada 2009, meneruskan impian 2009 yg belum terlaksana...dan target utk 2010..hmmm adelah..hehehe
semoga impian menjadi kenyataan!!!

***************************************
01 Januari 2010

dedicated to my sis
siTi nuuRvaya Mohd saaD

saLam SeLaMaT haRi LahiR utk mu
~luv u siS~
windu mau laga hidung sama kamu..uhuuu

******************************************

[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...