"Everything Begins fRom HeRe..."

29.1.10

InjuRy...kaki ke hati???

kaki ku injured time men fooTsaL baru2 neh~tu la org len pun me jugak tp xde mcm tu..hurmmm nk wat cemanakan dah ditentu tuk kesakitan ini [mengurangkan dosa2 aku]...x pe2 sy redha..baru je lagi jari tuh tulang jarik kelingking aku retak~xmo g spital takut simen..
haa kali neh bile lutut terpeleoT mcm neh..da 1st person i toLd~dah tentu la my miss.doc [dr.nuR] dalam kelembutan tp tegas dia mengarah aku tuk g checking mta xray sekali..tapi aku degil..g betulkan cara kampung..igt da ukey la,berlagak la skit pegi keja mcm biase tp kna ade supir laa..skali smpai ke ptg dah mule x selesa x leh jln. thanxs again miss doc~she back..n make an appointment 4 me~mlm tu jgak aku ke sana..pg nye pas dah check sumer skali teraphy siap da dpt mc..aku g kuar jln2 lak pas balik dr ctu smpai ke mlm..berlagak menahan sakit..jnji hepi sesangat time tuh..siap g tgk movie..jumpe sahabat lame aku...bpoya2 kejap malamnya..haa skali dush dush dush penangan hingga mengalir airmata ku menahan sakettt...
sakettt kaki xde la smpai nanges..tp lebey pada ati yg sakit..hukhukhuk..dear y u do that?
dgn kaki yg saket tuh aku 'sembunyi' lg bersama hati pedih aku.. no body know~
hahhh pg neh bangun mata dah x bley nk bukak..panas cam bengkak pun ade..kaki saket bangat..kepala berat rase badan aku panas mcm bru kuar oven~mmg da xde khudrat nk mangun..tgk hp huu manyak nye misscall n sms from him...jam awal lg lom suboh..aku mengalah tell some0ne to help me..& warded..hahaa pakai baju spital terjelepuk atas katil..lemau rase 2 badan aku... pastinyer dpt ceramah free dr miss nur..hehee thanxs sis! suhu bdan aku pg td hampir 50c tp now dah turun 43c...kaki,lutut ku bengkak....tp x kire dlm apa keadaan pun lappy aku ttp on..heheee x berpisah...busan lorrr...hope cpt2 blh discaj....every hour got sms n call from dear n honeYdew[sgt manis ubat hati yg kamu bg]...tq2..


[e.n.d]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...