"Everything Begins fRom HeRe..."

19.1.10

.::maNis beri paHit dapat::.

manis yg ku suap tp pahit kelat yg aku rasa...kesan tu smpai kini..hurmmm
dr ctu aku simpuLkan "kwn biar beribu..tp percaya bkn semua.."
ade beberapa tragedi yg buat aku simpul jd begitu..silap aku,lemahnya aku x mampu nk menguraikan sbb aku x sggup buka hal seseorg tu..tp smpainya hati pula aku diperlakukan begitu...lama aku kumpul biar mereka telah menghukum aku,namun aku masih menggali~mencari terus mencari..akhirnya bila jawapan aku temui..punca aku ketahui..aku beralah menutup kitab itu..x da guna lagi..kerna hukuman telah pun terlaksana..hukuman pd yg x pat0t..tudingan hanya pd perantara..pemula pula hanya tersenyum manis kini bila pahit aku telan~kejam aku rasa..tp aku ambil lgkah berdiam diri..apakah diam diri akan mengubat kepahitan...pasti tidak..tp aku x daya..biar hanya Dia yang tahu..aku hilang mereka tp aku masih yang lain...cuma aku agak tercalar di antara mereka~biarkan...ahhh perlukah aku biarkan??? kadang kala hati aku menjerit~ xguna lagi jeritan tu..tutup saja kisah itu...

"Ya Allah..aku mohon kekuatan dariMu meniti hari ini dan esok...hanya Engkau mengetahui segalanya.."





[T.A.M.A.T]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...